donderdag 4 december 2014

Feminisme, nee bedankt!

Klinkt een beetje chauvinistisch, maar het verschil tussen mannen en vrouwen is deze week maar weer eens duidelijk geworden. Toen wij vrijdag bij de notaris waren werd verteld dat de hyoptheekstukken naar de tussenpersoon van de bank verstuurd moesten worden en dat we maandag pas konden beschikken over de gelden. Wij hadden haast, want Finnhouse zit te wachten op een aanbetaling zodat het houtpakket in Finland op de vrachtwagen geladen kan worden. Dus maandag belde ik (een man) de tussenpersoon op voor declaratieforumlieren, ik was nl. al een beetje pissig dat we die niet bij de notaris gekregen hadden. "Nee meneer, de hypotheekstukken zijn er nog niet, dus ik kan geen formulieren verstrekken". Hmm, klinkt logisch, dan maar wachten. Dinsdag belde ik weer om te vragen of de stukken binnen waren. Dat was zo. Op de vraag voor declaratieforumlieren werd geantwoord dat deze per post verstuurd werden. nee, digitaal kon echt niet. Maar toen deze formulieren er vandaag (donderdag) nog niet waren heeft Anouk (een vrouw) even de tussenpersoon gebeld. En ik weet niet wat ze heeft gezegd of beloofd, maar de formulieren konden ineens wel digitaal verstuurd worden. Hmm, daar zit je dan als man.... zouden vrouwen zich altijd zo voelen? Toch maar goed dat er feminisme is dan.

Anyways, formulieren zijn binnen en de aanbetaling voor Finnhouse gaat zo meteen de deur uit.

1 opmerking: