zondag 12 juni 2016

Schutting en wat nog meer.

Deze week heb ik veel gedaan, maar er is weinig te zien. Ik heb Anouk geholpen bij het verpoten van onze boomgaard, want deze stond in de weg aan de zijkant van de tuin. Verder heb ik de berg verder afgegraven, hij is bijna weg. Ik heb voor de zonwering de andere balken ingefreest en die staan dus klaar om in elkaar gezet te worden. Ik heb een manier verzonnen om deze zonwering aan de gevel te maken, hopelijk werkt het. En we hebben een aantal gaasnetten gekocht om een schutting van te maken. Maar ik was te lang onderweg (of te laat vertrokken, kun je ook zeggen) om ook nog de palen op te halen bij de lokale houthandel. De aanhanger heeft zo weer 100 euro verzendkosten bespaard :)


Voor het frezen had ik een mal gemaakt.

Eerste inkeping.

En nog een hoop meer.

En klaar. Nu de dwars planken nog er in zetten.

Onze berg slinkt...

De boomgaard is verhuisd.

En de netten staan klaar.

1 opmerking:

  1. Toch weer veel klaar, de tuin is ook mooi. We komen in aug. wel helpen oogsten. hihihih

    BeantwoordenVerwijderen