zondag 31 juli 2016

Tuinshuisje, tuinhuisje...

Dit weekend stond in het teken van het tuinhuisje. Ik heb de wanden proberen te verlengen zodat de Kota iets hoger zou worden. Eerst geprobeerd meteen aan de bestaande wanden aan te hechten, maar dat was niet geheel succesvol. Mede omdat de wand dan ineens zo zwaar werd dat ik hem niet meer kon hanteren. Dus toen maar eerst het onderste stuk neergezet en dan later zet ik de bestaande wanden er op. Je kunt zo wel zien hoe groot het wordt. En ik moet nog iets verzinnen om ook stroom te hebben in het huisje.


De eerste paar wanden tegen elkaar geschroefd.

Op het randje.

Meer wandjes klaar.

Bijna allemaal klaar. Hoe ik de deur ga doen moet ik nog uitzoeken.

Best groot.

Best wel verrot. Goed dat ik het eraf gezaagd heb. Hopelijk zorgt 
de composiet balk die ik onder de wanden maak ervoor dat het huisje
niet weer gaat rotten.

Hier komt de deur.

1 opmerking: