zondag 15 januari 2017

Vensterbanken.

Ik heb vandaag de vensterbanken gemaakt op de slaapkamer en badkamer. Ik heb mijn nieuwe zaagmachine goed kunnen gebruiken. 5 keer op en neer moeten lopen om het allemaal passend te maken, maar dan heb je ook wat.

Ik heb ook een opzetje gemaakt voor de garage in Sketchup. Hij is 9 x 3.45 meter geworden. Alle balken bij elkaar geteld zou 750 euro zijn bij de Hornbach (dus bij een online-houthandel kan het nog wel goedkoper denk ik). En met de stenen die we nog hebben en de planken die we nog hebben zou ik alleen nog een hoop OSB platen moeten kopen en iets verzinnen voor op het dak. Golfplaten ofzo, haha. Misschien zijn we dan veel minder kwijt dan 10000 euro.

Op de kleine slaapkamer. We moeten nog iets verzinnen als gordijn
zoals je kunt zien.

Op de badkamer.

En ook op het hoge raam.

Op de grote slaapkamer heb ik alleen het kleine raam gedaan, het grote raam
moet ik nog een keer doen, maar ik kon niet bij het hout wat ik nodig had

Een hoop zaagsel bleef over.

De garage.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten