zaterdag 11 februari 2017

Washok betegelen.

Ik had een tijdje geleden een paar pakken tegels bij besteld om het washok te kunnen betegelen met dezelfde tegels als we op de WC beneden ook hebben. Daar waren nog 3 pakken van over, maar dat zou te weinig zijn. Vandaag had ik zin en tijd om te tegelen, dus dan maar beginnen. Rond 20:00 was ik er klaar mee. Nu moet het drogen en dan kan er gevoegd worden.


Ik had doordeweeks al de onderste laag geplakt en waterpas gemaakt zodat 
ik daar geen zorgen meer over hoef te maken. Zo zag het er uit voor ik begon.

Halverwege. Al die leidingen waren weer een leuke uitdaging.

Deze wand is af, nu de kleine hoekjes nog.

Hier zie je straks niks meer van als de WC pot er hangt. We weten alleen
nog niet welke pot we willen. Doen we dezelfde als beneden (duur), of 
nemen we een goedkope imitatie (wel met randloze spoelbak).

Het hoekje om is ook gedaan.

En in het hoekje aan de andere kant.

Achterwand ook.

Apparaten terug gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten