dinsdag 17 februari 2015

Carnaval.

Het is carnaval. De bouw ligt stil. Ik heb gisteren even een stuk folie gefixt omdat deze los gegaan was. Heb ik ook nog iets aan de buitenschil gedaan. Haha. Het is wel jammer dat we stil zitten en eigenlijk niets kunnen doen. De rode verf ligt bij de mannen van Koenen in de keet, daar kan ik niet bij. En kozijnen schilderen lijkt me ook geen goed idee nu. Alvast isolatie aanbrengen aan de binnenkant is ook niet zo'n goed idee denk ik, ik moet eerst weten waar ik op moet letten. Waarschijnlijk moet ik eerst alle kieren dicht smeren met PUR ofzo.

Vanavond komt de elektricien langs om eens te kijken en inzicht te krijgen in de complexiteit van ons huis. We zijn benieuwd hoe de offerte gaat uitpakken. Hopelijk blijven we dit keer binnen budget.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten