maandag 13 maart 2017

Stucen, eerste poging

Dit weekend een poging gedaan om een wand te stucen. Het is niet echt goed gelukt, er zitten nogal wat gaten en hobbels in. Ik gebruik Knauf Fill en Finish, maar werkt volgens mij niet zoals normale stuc waar je na een paar uur alle oneffendheden weg kan werken. Ik heb alles maar laten drogen en dan probeer ik het met een 2de laag. Hopelijk wordt het dan mooi strak.


Ik heb er een hoekprofiel ingezet. En deze wand was een combi van
gipsplaat en fermacell, dus daar heb ik een dikkere laag op gesmeerd.

Het ziet er op het eerste blik wel aardig uit. Helaas is dat niet zo.

Ik heb ook alle schroefgaten dicht gemaakt, die moet ik nog schuren. 

Hier ook.

Het is te hopen dat deze wel mooi worden, anders moet ik alles
stucen met een dun laagje. Dat is wel erg veel werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten