woensdag 8 maart 2017

Washok droog en WC rol houder gemaakt

Het washok is droog. Het ziet er eigenlijk best cool uit dat cementgebonden stuc (Ardent A950). Misschien gewoon een kleurtje geven en niks meer verder aan doen?

Omdat we de WC houder van de Action toch best wel beu aan het worden waren (en hij ging wel erg 'roesten' voor een RVS ding), waren we al een tijdje op zoek naar een andere WC rol houder. Maar je kan alleen maar van die standaard dingen kopen. En als je dan eens een leuke vind, is die niet meer leverbaar. Op een Pinterest pagina zagen we een WC rol houder gemaakt van koperen waterleiding. Dat kan ik ook. Dus zo gezegd, zo gedaan.


Droog!



De houder. Erg simpel. Ik heb epoxy lijm gebruikt om het aan elkaar
te maken omdat ik geen gasbrander heb. Anders had ik het wel gesoldeerd,
dat ziet er nog cooler uit :)

Net een raamopener in oude auto's. Ik had op oude foto's opgezocht
waar de houten balken liepen en gelukkig kwam dit goed uit. Dus hij
zit goed vast geschroeft in een dikke balk.

Hij zakt niet eens omlaag onder het gewicht van de rol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten