zaterdag 6 oktober 2018

Alle wanden dicht.

Afgelopen week heb ik de boei borden aan de voorkant gemaakt en de windveer geplaatst. Zaterdag heb ik alle wanden dicht gemaakt en bij de garagedeur een kozijn achtig ding gemaakt. We hebben dat ook bij de rest van de deuren en ramen, dus bij de garagedeur nu ook. De voorkant is nu echt klaar voor plankjes. De rest van de muren nog niet omdat de geïmpregneerde balkjes op zijn. Daar moet ik dus een paar van bij kopen.




Boei borden en windveer klaar. Ik moet er alleen nog een keer met een kwast 
overheen, hier en daar is het wit niet helemaal dekkend.

Dan weer verder met de wanden dicht maken. Deze komt aan de 
voorkant hoog.

Hier dus.

Achterkant ook dicht gemaakt. De Delta Vent G folie was op, dus ik had
nieuwe folie gekocht. Maar ik kon zo gauw geen Delta Vent G vinden, dus
het is Delta Neovent geworden. Deze is net zo damp open als de G, maar
er zit dus geen wit vlies aan de binnenkant.

De achterkant van buiten.

Het kozijn bij de garagedeur.

Helemaal rond. Ik heb allemaal rest stukken gebruikt van het huis. Dus 
er zitten wel naden in, want het de planken waren niet lang genoeg.

Het ziet er wel netjes uit zo.

Als er nog rode planken op zouden zitten, zou het net af lijken.

Met de deur dicht ook mooi. De deur komt niet tegen het hout aan.

Wel nog een keertje schilderen.

Onder de ramen ook de wanden dicht gemaakt.

En latten aan de buiten kant gemaakt. Jammer dat ze op zijn, nu kan
ik zondag niet verder. Dan maar gaan schilderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten