zaterdag 13 oktober 2018

Voorkant garage af.

Deze week heb ik de voorkant van de garage af gemaakt. Alle plankjes zitten er tegenaan.

Door de week had ik al planken gezaagd en alvast vast gemaakt.
Eerst een lange plank zodat ik deze waterpas kon maken.

Precies gelijk met de planken in het huis.

Smalle plankjes tot aan de grond.

In het weekend dan de rest van de planken gezaagd en tegen de wand
gespijkerd. Dat viel trouwens nog niet mee, de spijkers gingen steeds
krom en scheef. 

De spleet hier is mooi en gelijkmatig. Best goed gelukt.

Sommige planken hadden nogal complexe vormen.

Ruimte naar de buren.

Dicht gemaakt met de planken.

Halverwege.

Dit hoekje was nogal lastig. Ik kon er eigenlijk niet met de hamer bij, dus
heb ik maar een schroef gebruikt. 

Best goed gelukt.

Bijna af, maar eerst even naar het tuincentrum om plantjes te halen, ze
zijn in de uitverkoop: 50% korting!

Dit kleine stukje moet nog.

Regenpijp weer terug gezet.

's Avonds het bovenste hoekje gemaakt. Ook best goed gelukt. Alleen 
is 1 spijker blijven steken. Die kwam precies op de schroef in de 
onderliggende balk uit. Maar ik kreeg de spijker er niet meer uit 
getrokken zonder alles kapot te maken.

Klaar! Morgen even een foto maken bij daglicht en met de deur dicht.
Straks de wand nog een keer schoonmaken en nog een laagje verf er
overheen, dan is het echt helemaal af.

Betere foto's op zondag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten