woensdag 22 januari 2020

Een werkplek!

Dit keer heb ik een werkplek gemaakt op de kleine slaapkamer. Ik had van Gerard 2 dikke multiplex platen gekregen, daarvan heb ik er 1 gebruikt om een werkbank van te maken, de ander stond nog in de garage. Na wat meten en denken zou het lukken om naast de kast op de kleine slaapkamer een buro te maken van die plaat. Zo gezegd, zo gedaan. Ik moest Anouk nog wel overtuigen van mijn ontwerp, maar uiteindelijk ging ze overstag.

Er was namelijk een spleet tussen de kast en de muur. Met het ontwerp van het buro kon ik meteen die spleet dichtmaken. 2 vliegen in 1 klap dus. En ik kon al de computerzooi verplaatsen naar een uiteindelijke plek, zodat we op de grote slaapkamer weer ruimte krijgen voor andere spullen.


Maar eerst had ik nog foto's van de gang. De plinten zijn nu wel 
allemaal geschilderd, dus het ziet er toch weer anders uit. Plankje
voor de katten wordt nog niet heel erg veel gebruikt.

De deur van de WC ook gedaan. En plinten het hoekje om. Is nu
ook allemaal geschilderd (in de grondverf) en afgekit.

Zo komt het plankje op de trap uit.

Het ontwerp was een blad met een verticaal blad als poot. En aan de
andere kant leunt het blad op een balkje aan de muur. De 2 gaten zijn
om alle kabels netjes te kunnen wegwerken. Onder het blad zit namelijk
een kabelgoot zodat de kabels niet in de weg hangen.

Nog een plankje toegevoegd. Misschien maak ik hier nog een keer
wat lampjes onder. Na de eerste laag beits even proefzitten.

Spullen verhuist.

Nog meer spullen verhuist. Ik weet niet of dit zo gaat blijven. Wel
moeten we de muur nog een keer schilderen, dat wit is ook maar saai.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten