maandag 10 februari 2020

Meer voor de katten

Deze week de plankjes voor de katten geoptimaliseerd. Ik had een plankje gemaakt dat op de trap uitkwam, maar dat zat optisch nogal in de weg. Dus ik heb nog een doorgang gemaakt in de muur. Dat gaat nogal makkelijk met onze gipswanden. Dus weer een tunnel maken en weer een gat zagen in de muur. Ondertussen heb ik ook de koof rond de airco leidingen afgemaakt.


Het tunneltje had ik al gemaakt, maar aan de andere kant bleek de trap in 
de weg te zitten, dus ik heb er een stukje schuin gemaakt.


Want dan kwam het tunneltje precies mooi uit op een traptrede.

Alles afkitten en de plankjes weer terug hangen. Hopelijk wordt het snel
veel gebruikt.

Airco leidingen weggewerkt.

Je ziet er vanaf straat niet echt veel van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten