zondag 25 maart 2018

Meer stapjes naar de garage, de eerste poer

De afgelopen week ben ik bezig geweest met de fundering van de garage, deze komt op 8 betonpoeren te staan. Vandaag heb ik de eerste poer gemaakt. Ik heb ook de lamp in het tuinhuisje aangesloten. De 2de poer staat ook al te drogen, dus we gaan gestaag door met beton storten.

Maar eerst nog wat foto's van de gang. Links.

Rechts.

Plafond.

Men neme wapening.

Een bekisting.

Voegt deze samen.

Dit zorgt er voor dat het draadeind loodrecht staat.

Volgooien met beton.


Een dagje wachten en de bekisting er af halen. De eerste poer is klaar! Ik was een 
beetje aan de vroege kant geloof ik, hier en daar zijn wat hoekjes afgebroken. 
Maar da's niet erg.

De lamp die ik een jaar geleden gemaakt heb opgehangen.

En aangesloten, hij doet het. En met de schakelaar kun je hem uitzetten.
Wat een vernuft.


Nog wat planken op maat gezaagd voor lades in de badkamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten