zondag 18 november 2018

Planken op de garage.

Deze week heb ik de eerste planken tegen de zijkant van de garage gemaakt. En ik heb ook weer een paar wanden geïsoleerd en een vliering gemaakt boven de garagedeur. Weer flink opgeschoten dus. Helaas weer een tekort aan bouwmateriaal, dus ik kon niet doorgaan. Volgende week komt er weer spul binnen.


Balken gemaakt voor de vliering

Vloertje er in en klaar!

Plankjes maken aan de buitenkant.

Het ging best snel. Maar de spijkers waren op. En ik zat te wachten
op de waterslagen die onder de ramen moeten komen. Die laten nogal
lang op zich wachten, hopelijk komende week.

Mooi rood is niet lelijk.

Mooi alles passend gemaakt.

Aan de achterkant wil ik de planken weer horizontaal maken, omdat we
best nog veel planken over hadden van de zijkant van het huis.

Bijna de helft is al af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten