zaterdag 24 november 2018

Een vliering gemaakt

Vandaag lekker vroeg uit de veren om eerst de aanhanger vol te gooien met rommel en naar de milieustraat te rijden. Daarna, als ik toch onderweg ben, een hoop OSB platen gehaald om de garage van binnen af te werken. Na het uitladen van de aanhanger even gegeten en daarna aan de slag. Het was een beetje druilerig weer, dus ik ben binnen aan de gang gegaan. Eerst heb ik een aantal wanden dicht gemaakt en daarna heb ik de vliering boven de garagedeur gemaakt. En toen was het 21:00 en vond ik het welletjes.


Hier boven zijn de wanden dicht. Behalve dan helemaal het bovenste 
stukje, daar moet ik nog eens over nadenken hoe ik dat ga doen.

De balken had ik al gemaakt, nu het vloertje nog.

Na wat uurtjes zwoegen lag het vloertje er in. Ik had mooie underlayment
platen gehaald, dus het ziet er ook nog mooi uit ook. De bovenkant is iets
minder, maar de onderkant is niet slecht.

Meteen in gebruik genomen en de rest van de wanden hier ook dicht
gemaakt. Ik heb alle isolatie naar boven verplaatst, zo ligt het niet zo
in de weg.

Van onder echt mooi. Vind ik dan. Nu de rest van de wanden nog dicht 
maken. Helaas staat er heel veel spul in de weg, dus ik moet weer eens
gaan schipperen met de spullen. Gelukkig heb ik een hoop naar de stort
kunnen brengen (incl. de gesmolten zaagmachine) en de rest verbruik ik
ook nog bij het afwerken van de garage.

Zondag nog een paar uurtjes kunnen werken. Eerst extra plankjes 
gemaakt bij het achterste kozijn zodat het aansluit straks bij de rode
panken, net als bij de rest van de kozijnen.

Meteen afgekit. Wel nog een foutje gemaakt, maar dat zie je straks hopelijk
niet meer.

Daarna een hoop opgeruimd, naar de vliering gebracht en geïsoleerd. De
isolatie lijkt bijna op, maar er liggen nog 5 pakken op de vliering. 2 pallets 
was net te veel, maar het was goedkoper dan precies genoeg kopen. Stom he?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten