donderdag 17 juli 2014

Trouble in paradise.

Vandaag met de hypotheek verstrekker gesproken we moeten de omgevingsvergunning omstotelijk vast hebben staan. Anders geen geld voor de grond. Betekend dat het zo is dat we de grond pas veel later kunnen kopen. En offertes van de bank verlopen etc. Ik ben bang dat het allemaal niet door gaat en dat we veel geld gaan betalen voor tekeningen die we niet gaan gebruiken. Ik hoop dat de geschiedenis zich niet gaat herhalen. Ons mam en ons pap hadden ook een mooie tekening gemaakt en nooit gebruikt. Zal onze tekening van Finn House erbij komen te liggen?
Ik wordt er een beetje moedeloos van steeds dingen willen regelen en niet kunnen. En het steeds op een ander moeten wachten. Ik heb al zo vaak aan de lijn gehangen met de hypotheker. Ik wil mijn huis klaar!!!
Ik begrijp het allemaal niet meer zo goed we zijn er bijna en dan dit. Eerst kon alles. Nu weer niet meer. De adviseur maakt het zwaarder dan het al is. De bank wil het op de website van gemeente zien. Dat is niet genoeg volgens de adviseur.Ik ben moe gefrustreerd. Ik wil dat het nu eens goed gaat met dit huis. De tekening is bijna klaar en de vergunning aangevraagd. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten