maandag 14 maart 2016

Afwerking.

De afgelopen week ben ik met een aantal klusjes begonnen. Een daarvan was het wegwerken van de elkaar leiding in de kleine slaapkamer. Deze liep langs de balk en ik wou daar een plank tegen aan maken om de leiding uit het zicht te verbergen. Dus ik moest een sleuf frezen in de plank. Dat was gelukt.

In de keuken heb ik een vensterbank gemaakt en plissé jaloezieën opgehangen. Dat laatste was nog een grote klus, want alles wat mis kon gaan, ging ook mis. Maar uiteindelijk hangen ze, maar echt fijn werkt het niet, ze trekken vrijwel altijd scheef als je ze versteld. Gelukkig waren ze maar 9 euro per stuk.

De sleuf in de plank. Het is helaas niet goed te zien.

Hier zit de plank al vrijwel goed. Ik moet hem alleen nog vastlijmen en 
vlak schuren.

Muur boven de WC deur dichtgemaakt.

Nu werkt de afzuiging in de WC tenminste.

De vensterbank wordt al flink gebruikt voor prulletjes en kruiden.

Leuk he?

De ene jaloezie was niet zo lastig.

Maar van die tweede had ik per ongeluk het draadje door gesneden. Gelukkig 
konden we een passend alternatief vinden.


2 opmerkingen:

  1. Een helikopter met zonne energie. Leuk, maar heb je de vensterbank ook al geschilderd??Parketlak??????????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die helikopter heb ik van jullie. Maar we hebben nog niets geschilderd. Dat doen we straks allemaal in 1 keer.

    BeantwoordenVerwijderen