maandag 16 mei 2016

Klaar voor de start

Morgen komt de metselaar om te beginnen aan onze gevel. Daarvoor moest ik nog wat klusjes doen, en ik moest alvast een hoop stenen klaar leggen. Eerst heb ik de stenen klaar gelegd en daarna de buitenkraan op maat gemaakt en daarna een leiding voor de afzuigkap door de muur geleidt. Dat ging nog makkelijker dan ik had verwacht.


Stenen aan de zijkant van het huis.

Stapeltje gemaakt zoals de metselaar het graag wou. Er zaten een paar 
stenen bij die gebroken waren of aan elkaar geplakt. Het is niet voor 
niets B-keuze he? 

Stenen aan de voorkant van het huis.

De buitenkraan een beetje verlengd zodat deze aan de buitenkant van de 
gevel komt. We moeten hem straks wel losschroeven van die plank, want 
anders kan ik hem nooit meer repareren als dat nodig mocht zijn.

Afzuigleiding aan de binnenkant.

En aan de buitenkant komt ie uit.

Precies in een lat natuurlijk. Dan maar op deze manier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten