vrijdag 13 mei 2016

Metselaar, dag 1

We kwamen vandaag terug van een uitje, staat er een stuk steiger van de metselaar voor de deur. Vreemd. Dan moet ik maar snel onze steiger weghalen. Ik ben ook nog een lading kasseien gaan halen. Toch handig zo'n aanhanger. Ditmaal waren het niet zo'n grote, dus het sjouwen was minder vermoeiend. En gelukkig was het niet zo warm meer.

Klaar voor de start, het gaat gebeuren. Ik denk dat hier de gevelstenen 
op gezet moeten worden voor de eerste meters.

Aanhangwagen weer helemaal vol.

 En ze liggen op een hoopje in de tuin.


2 opmerkingen:

  1. Dus als ik ergens sten te koop of gratis zie , moet ik je laten weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het kan gratis. Maar we hebben iets vets verzonnen voor het tuinhuisje, daar heb ik geen tegels meer voor nodig. Wordt echt gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen