zaterdag 7 mei 2016

Afdakje

Na al het gefiets deze dagen (het was immers fantastisch weer) ben ik ook aan het klussen geweest. Ik heb een afdakje gemaakt waar ons hout droog onder kan liggen. Dan kan Anouk achter in de tuin beginnen met aanleggen. En ik heb een hoop kasseien opgehaald, zo verdiend de aanhanger zichzelf terug.


Werk in uitvoering.


Afdakje zeg ik, maar het is nogal een gevaarte geworden. En voordat 
er weer geklaagd wordt, ja het is niet recht, dat hoort zo (vonden wij).
Voordeel is wel dat die deur nu echt niet meer open kan.

Aanhanger vol met kasseien. Veel meer moet er niet in.

En ze liggen in de tuin te wachten op een bestemming. Of het 
een oprit wordt, of een border weten we nog niet. We hebben 
er wel nog meer nodig, dus ik struin Marktplaats elke dag af.

En ik heb het droogrekje afgemaakt en opgehangen.

1 opmerking:

  1. Dat droogrekje is slim, hoef je niet altijd de droger te gebruiken. Spaart stroom.

    BeantwoordenVerwijderen