zaterdag 30 april 2016

Milieustraat, dus opruimen.


Vandaag heb ik al het sloophout wat nog in de tuin lag naar de milieustraat (de stort) gebracht. Al het kleine spul heb ik bij Monique's Bikeshop achter gelaten, kunnen ze de winkel lekker van verwarmen. Daarna heb ik nog de bult zand afgegraven zodat ik daar al het extra hout kan neerleggen wat nu nog onder het zeil in de tuin ligt. Tegen die muur ligt het minder in de weg dan waar het nu ligt. Ik maak daar een afdakje zodat het hout zeker droog ligt. Droger dan nu in ieder geval.

En de metselaar is langs geweest en heeft meteen een offerte gemaakt, die we geaccepteerd hebben. Dus zo snel we stenen hebben, gaan ze aan de slag. Dat zal over een weekje of 2 zijn. De stenen zijn besteld, dus nu maar wachten.

Het ziet er een beetje leeg uit zo. Nu die andere berg nog weghalen, maar
daarmee wacht ik totdat de gevel gemetseld is.

Dit is de foto van de stenen, maar de voorbeeldstenen die we kregen waren
een stuk donkerder.

1 opmerking: