zondag 24 april 2016

Badkamer weer betegeld.


Dit weekend heb ik de badkamer weer aangepakt. Nu de loodgieter alle kranen goed aangesloten had, kon het weer dicht gemaakt worden. Ik had door de week al een fermacell plaat in het gat gemaakt, dus het was een kwestie van tegels op maat zagen en er in lijmen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik had alleen te weinig teflontape, dus ik moet de uitloop van de kraan nog een keertje goed monteren zodat deze waterdicht is. Het lekte nu niet, maar er zat wel erg weinig tape tussen, dus voor de zekerheid nog even fixen.

Zaterdag hebben we een aanhangwagen gekocht zodat we spullen kunnen halen zonder dat we er steeds eentje moeten lenen of huren. Hij is 1.3x2.2 m, dus niet zo heel erg groot. Na wat onderhan-delen was hij voor 300,- euro van ons. En nog 3 maanden garantie ook.


Alles dicht en de kranen gemonteerd.

Van een andere hoek.

Mooi ding he, die uitloop.

En er komt water uit.

Leuk waterval effect.

Bad ook weer terug gezet en de afvoer weer aangesloten. Oja, dat roze 
kan dus elke kleur hebben die je wil. Hij stond alleen op deze kleur 
ingesteld schijnaar.

Ondertussen ben ik de berg aan het afgraven, want daar moet het tuinhuisje ooit 
komen. Maar dat is stiekem nog veel werk.

1 opmerking:

  1. Wauwww, mooi die kraan boven het bad. Mooie koop van jullie geweest. Nou ben je een tuinman geworden, wat kan jij niet????

    BeantwoordenVerwijderen