donderdag 7 april 2016

Meer wanden dichtmaken.

Deze week ben ik bezig geweest met het afwerken van de wanden. En ik heb de kraan van het bad vrijgemaakt zodat de loodgieter deze goed kan aansluiten. Nu hebben we dus weer een groot gat in de wand. Maar hopelijk wordt dat komende week gemaakt zodat ik het weer dicht kan maken.


Het gat.

Ik heb er even tijdelijk een plaat voor gemaakt, want anders kruipt 
Bob er waarschijnlijk in.

Ondertussen is ook een bult hout binnen gekomen. Daar ga ik 
een shutter van maken die aan de buitenkant bij de 3 grote ramen
komt. Nog even wachten op de frees die ik ook nog besteld had.

Boven de deuren is het al bijna dicht.

En ook aan de binnenkant.

Ook de zijkant naast de deur is dicht.

1 opmerking:

  1. Wat een priegelwerk om al die hoekige gaten dicht te maken, maar het ziet er top uit Dennis.

    BeantwoordenVerwijderen