woensdag 27 april 2016

Koningsdag.

Het is Koningsdag. Hoera. Ik heb eerst wat geluierd, en daarna aan de slag. Nee, niet naar een markt, maar gewoon in huis klussen. Ik wou eigenlijk de WC beneden stucen, maar ik zag dat ik de muren nog niet voorgestreken had. En dan hecht het niet goed. Dus eerst maar voorstijken. Jammer genoeg moet dat 24h drogen. Dus dan maar een ander klusje doen. Op de kleine slaapkamer was nog een muur open omdat de loodgieter daar nog bij moest. Maar dat was dus een paar dagen geleden gemaakt, dus de muur kon dicht. Zo gezegd, zo gedaan.


Eerst isolatie er in, dan hoor je de wasmachine niet zo goed. Niet dat 
je zou kunnen slapen met die machine aan, maar het is beter dan niks.

Gipsplaat er voor. De rest doe ik wel een andere keer.

Ik heb ook nog dit gemaakt. Wat het wordt zie je later wel, haha.

3 opmerkingen: