zaterdag 14 mei 2016

Steiger weg, steiger(tje) terug.

Vandaag heb ik met mijn vader de grote steiger afgebroken, deze stond in de weg. Daarna hebben we nog even gekeken waarom de stofzuigerunit van het centrale stofzuigersysteem het niet deed. Na een aantal dingen door te hebben gemeten zag ik toevallig de de transformator niet goed vast gesoldeerd was, de verbindingen waren losgetrild. Dus even solderen en hij deed het weer. Joepie. 's Middags kwam de metselaar even langs om uit te leggen hoe hij de steiger graag had staan en hoeveel stenen er op moesten komen, zodat ze dinsdag met volle kracht aan de gang kunnen. Dus er staat nu weer een kleine steiger rond het huis.

Voordat ze 2m hoog zijn, moet ik nog even het gat maken voor de ventilatie van de afzuigkap in de keuken. Dan kunnen ze daar omheen metselen. Dus dat moet ik maandag of dinsdag doen.



3 opmerkingen: