zaterdag 14 juli 2018

Eerste palen van de garage.

Na de jaarlijkse pelgrimstocht naar de fietsenbeurs in Friedrichshafen, had ik nog een paar dagen vrij. Perfect om te klussen! Maar dat ging dus anders, een dag gefietst een daarna geluierd en een dag "moeten" spelen met de kinderen van mijn schoonbroer. Wat een straf. Dus in het weekend dan maar weer aan het werk aan het huis. Eigenlijk moesten de kozijnen geschilderd worden, maar door dat getreuzel en gespeel had ik geen steiger gehuurd. Maar ik ben op de ladder gesprongen en de kozijnen dan maar zo aangepakt. Helaas kan het dan niet helemaal tot boven. Tijdens het drogen maar even gekeken of ik aan de garage kon beginnen. Werd een lang dagje, van 10:00 tot 23:00. En het was maar 27 graden! Maar de eerste vormen van de garage beginnen zich af te tekenen. Erg cool.


Overstek.

Nog even en je ziet niks meer van die lelijke muur.

Ik heb ook even gekeken of de garagedeur past. Ik moet er waarschijnlijk 
een klein beetje aan verbouwen, maar het gaat passen. Dit stuk staat nog 
even los omdat ik nog aan het wachten ben op latten waarmee ik de wand
bekleding vast ga maken. Dus dit stuk moet straks weer even plat gelegd 
worden. Maar daar heb ik wel hulp voor nodig, het is bijna niet te tillen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten