maandag 2 juli 2018

Vloer garage klaar.

De vloer van de garage is klaar. Ik heb alle tegels op maat gezaagd en langs de rand een strook beton gestort zodat de vloer niet weg kan lopen. De leidingen liggen zo ook vast, zodat ik die op maat kan zagen of kan verbuigen waar nodig zonder dat ze uit het zand getrokken kunnen worden. Vrijdag komt een pakket met al het hout binnen, dus dan kan ik met de opbouw beginnen. Maar eerst moet ik het huis nog schilderen. Als de garage staat kan ik er veel minder makkelijk bij.


Beton gestort tegen de schuur van de buren zodat de tegels op hun plek blijven.

En beton gestort om de leidingen te fixeren en ook hier om de de tegels op hun 
plek te houden.

De leidingen voor het water moeten nog een keer doorgekoppeld worden door
de loodgieter. Ik heb het benodigde persgereedschap er niet voor. De PVC buis
is niet voor water, daar moet straks de Elektra de garage binnen komen.

Voor het nageslacht.

Ik heb de poeren niet meegestort, dit moet gebeuren als de palen er op
staan. De paaldragers moeten nog in hoogte versteld kunnen worden.

Best groot. Ik heb een Trespa plaat op kunnen halen voor de afwerking van 
de fundering. Opmerkelijk wat je allemaal gratis kunt ophalen via marktplaats.

Het eindresultaat.

Kan niet wachten om met het hout te beginnen en de garage deur te 
plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten