zondag 29 juli 2018

Verder met de garage.

De garage vordert gestaag. Hij wordt wel erg hoog moet ik zeggen, we zullen niet veel meer zien van de schuur van de buurman zal ik maar zeggen. En dat is goed. Binnenkort heb ik wel een steiger ofzo nodig, want met een ladder ga ik dat niet redden.


Er gaat een spant van de lage naar de hoge kant, dus in de paal van de hoge
kant moet een uitsparing komen. Ik had al eens geprobeerd om dat met een
decoupeerzaag te doen, maar dat was geen succes. Dus dan maar zo, een 
hoop zaagsneden naast elkaar.... 

... en dan met de beitel uitsteken. Werkt perfect.

En het past ook nog.

Eerste hoge paal staat.

Een tijdje later staat ook de tweede paal en de balken er tussen. Alles
paste alsof iemand dit bedacht heeft.

Nu de wanden nog.

Het paste echt precies.

Hier ook.

Van de andere kant. Op de hoge palen moet nog een balk komen en
daarop de dakspanten. Wordt nog een hele uitdaging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten