zondag 5 augustus 2018

Garage palen klaar.

Dit weekend heb ik alle palen gezet en met elkaar verbonden. En er was nog tijd over, dus heb ik al een raam gemonteerd. Het is wel heel warm om te werken, dus de voortgang is een stuk minder dan ik zou willen.


Voorkant van de garage. Ik heb de zijkant van ons huis afgebroken daar
waar de garage tegenaan komt te staan. Ten eerste omdat ik dan een paar
cm extra breedte in de garage krijg en ten tweede omdat deze planken dan
niet kunnen rotten, mocht dat al kunnen. En zo heb ik mooi een hoop 
planken om de voorkant van de garage mee dicht te maken in dezelfde
kleur en stijl als het huis. Super.

De achterkant van de garage ook af.

Nu kan ik beginnen met de dakspanten.

Naast dit raam komt nog een raam, aan de andere kant van de balk. Onder
het raam komt een deur.

Vanuit het huis gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten