zondag 17 februari 2019

Garage dichtsmeren en nieuwe speeltjes

Deze week niet zo veel gedaan. Ik heb de gipsplaten dicht gesmeerd en ik heb weer een paar platen gemaakt aan de lage kant. Donderdag kon ik onze nieuwe auto ophalen, dus er is weer een nieuwe bolide. Dit weekend heb ik de velgen weer zwart gemaakt met plastidip (een soort rubber verf wat er weer af kan). Ziet er heel sjiek uit. Ook nog een hoop planken weer versjouwd. Hopelijk liggen ze nu op de goede plek.


Net binnen.

Gipsplaten smeren. Gaat lekker snel, als je overal bij kunt.

Helaas was dat niet overal het geval.

Ook hier weer spul dat in de weg staat.

Hier ook weer dicht gemaakt.

Zwarte velgen.

Hij rijdt echt super geweldig.

1 opmerking:

  1. Wat een mooi huis al van de buitenkant! Ik ben net klaar met de verhuizing en het verbouwen, we hebben onder andere onze badkamer vernieuwd en zelf meubels gemaakt. We zijn wel wat langer bezig geweest om onze salontafel in elkaar te zetten, de salontafel staat nu gelukkig en we vonden het best origineel om zelf een paar meubels te maken.

    BeantwoordenVerwijderen