zaterdag 23 februari 2019

Meer smeren en opruimen.

Vandaag heb ik de rest van de wanden dicht gesmeerd, nadat ik de garage opgeruimd had. Daarna heb ik de andere kant van de scheidingswand dicht gemaakt en sluitkommen voor de terrasdeuren geplaatst zodat deze dicht kunnen. Verder nog wat kleine klusjes gedaan in en rond het huis en de oude poort afgebroken (die stond nog steeds achter in de tuin) en ook nog wat lopen klooien met de auto, maar dat hoeft niet in dit blog :)


Nu kon ik wel overal bij.

En hier ook.

De sluitkommen kon ik pas maken nadat ik een 30mm boor binnen had.
Daarmee was het een koud kunstje.

Hier OSB tegen gemaakt en meteen de slee opgehangen. Dat ding
gebruiken we toch niet meer.

Het hout ligt ook mooi uit de weg. Poster opgehangen. Binnenkort
weer IN het huis aan de slag!

En maar meteen de daad bij het woord gevoegd, een kozijn gemaakt
naar de vliering in huis. Er moet een deur in, anders kunnen we niet
slapen als de ketel aan staat. Nu nog een deur dus. Dat wordt nog een
uitdaging, aangezien deze tegen de balken aan komt als ie open gaat. 
Maar ik heb daarvoor een sluw plannetje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten