woensdag 7 augustus 2019

Kleine slaapkamer afmaken

Ik ben weer bezig. Nu de Puk een beetje gewent is, heeft ie niet zo heeeeel veel aandacht meer nodig, dus kan ik wat klussen. Eerst heb ik in de grote slaapkamer de laatste muur afgemaakt. Ik had er al een kozijn in gemaakt, en nu dus ook gestuct en geschilderd. Ook weer alleen in de grondlak, want het uiteindelijke kleurenpalet is nog niet vastgesteld. Moeten we toch eens doen.

Daarna hebben we het bed en allen andere spullen uit de kleine slaapkamer naar de grote verhuisd. En nu kan ik dus daar de wanden afwerken. De planning was eigenlijk deze week af, want dan kunnen ons nichtje en neefje komen logeren in hun laatste schoolvakantie week, maar ik denk dat me dat niet lukt. Dan moeten ze maar komen logeren in de herfstvakantie. Of in de rommel slapen, dat kan ook. Als alles uit de kamer is, lijkt de kamer ineens best wel groot. Wat hebben wij een hoop zooi ook, haha. De wanden smeer ik weer dicht mer Fill en Finish van Knauf, dat werkt erg goed. Nu moet het even drogen voordat ik een 2de laag doe en daarna schuren en verven. Dan plinten en de bedden terug zetten.


Deze muur is nu af. In het kozijn moet nog een deur komen, maar de 
bankrekening is weer eens leeg.

Kleine slaapkamer is leeg.

Heel leeg.

De schakelaar zat te dicht bij het kozijn, zo zou er geen mooie plint om de
deur kunnen, dus heb ik de schakelaar een beetje verplaatst. Was wel weer
vloeken zeg.

Daarna dicht smeren.

Bijna overal. Op 1 muur moet ik nog een extra gips laag maken 
(staat niet op de foto). En ja, de gordijnen zien er niet uit. Het is ook
zo'n vreemde vorm, vrijwel niks past.

En hier moeten de ruimtes tussen de balken ook nog opgevuld worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten