dinsdag 20 augustus 2019

Kleine slaapkamer afwerken

Dit weekend was het weer eens slecht weer, dus dan maar binnen aan de slag. Ik had de kleine slaapkamer gestuct en afgekit, dus de voorstrijk kon op de muur. En dat was binnen een paar uurtjes gefixt. Daarna nog even naar een tuincentrum geweest om wat plantjes te halen.


Alles geschuurd en vlak gemaakt.

Het was een heel karwei.

Misschien moeten we toch een keer wat doen aan de gordijnen.

Bij het kopen van de kit had ik weer eens niet goed opgelet. Deze was
bruin! Hmm, het werkt natuurlijk even goed als kit, maar de verf zal niet 
in 1 keer dekkend zijn. Ach ja.

De voorstrijk zit er op (niet alles, tussen de balken was ik vergeten).

Best wel wit zo. Mijn camera heeft schijnbaar een paar stofjes op de
sensor.

Ja, mijn kleren zijn een beetje stoffig geworden, maar het valt mee.

Nu tussen de balken ook geschilderd. Nu nog een kleurtje op de muur en 
plinten, dan is dit de eerste kamer die helemaal af is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten