zaterdag 10 augustus 2019

Muren smeren van de kleine slaapkamer.

Ik ben weer wat opgeschoten met de kleine slaapkamer. De muren zijn dichtgesmeerd en de nisjes tussen de balken zijn dicht. Nu moet alles drogen voordat ik het kan schuren en afwerken.


Eerst nog even extra gipsplaten tegen dit muurtje gemaakt aangezien
er nogal wat gaten in zaten, en je zag de stalen plaat nog zitten waar 
het fonteintje in het washok aan hangt. 

En dicht smeren, dat was zo gedaan.

Dan de nisjes. Daar wou ik ook gipsplaat in maken, dus eerst een paar
balkjes gemaakt waar het gips tegenaan geschroefd kan worden. De onderste
heb ik maar gelijmd, want ik kon er niet tussen met de schroefmachine.

Dan isolatie.

En dan dicht. De schroeven zijn inmiddels ook dicht gesmeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten