maandag 26 augustus 2019

Slaapkamer heeft een kleurtje

We hebben de kleine slaapkamer maar meteen een kleurtje gegeven. En ik heb de plinten op maat gezaagd. Alleen zijn de planken nogal getordeerd, dus hoe ik die netjes tegen de muur ga krijgen weet ik nog niet. Maar ze moeten eerst geschilderd worden. En het was mooi weer dit weekend, dus heb ik een aantal kozijnen aan de buitenkant geschilderd. Ik heb de ladder van mijn schoonbroer geleend en daarmee kon ik tot aan de bovenkant van de kozijnen komen, iets wat niet lukte met onze eigen ladder. Nu moet ik alleen nog de 2 lage ramen aan de zijkant.


Net geschilderd, het is nogal vlekkerig, maar dat droogt hopelijk netjes op.

Yup, mooi groen is niet lelijk.

De lage muur heb ik wit gelaten. De verf was bijna op, dus er was 
waarschijnlijk niet genoeg en bovendien willen we hier eigenlijk
een inbouwkast. Dus dan zie je de kleur toch niet meer.

Nu moeten de balken nog een keertje. Dat wordt nog een heel karwei.

Kozijnen aan de buitenkant geschilderd. Ik moet de rode planken
ook nog een keer doen. Hopelijk deze week.

Ziet er al een stuk beter uit zo in 1 kleur in plaats van de 2-tone die
we voorheen hadden.

Bij de garage ook maar meteen de kozijnen geschilderd. Daar kon ik 
met onze eigen ladder wel bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten