dinsdag 21 april 2015

Ketel.

Vandaag is Jack Coolen komen kijken of de ketel past op onze vliering. We hadden al wat gemeten, maar nu zit het echte vloertje er in en mij leek het nogal krap en vooral laag. Op de tekening van Itho Daalderop stond een minimumhoogte van het frame waar de ketel aan komt te hangen van 151cm. Die hoogte hadden we precies, maar het plafond loopt wel omlaag af. En omdat de ketel niet 1cm diep is, maar 55cm, is er een stuk meer hoogte nodig. Maar volgens Jack was het niet zo'n probleem. "Liever een uur langer klooien om de ketel te installeren, dan een vierkante meter opgeven op de eerste verdieping". Dat is Jack's devies. Komt mooi uit, want dat heb ik ook liever.

Verder ben ik nog doorgegaan met klussen. Ik heb de Scheppach invalzaag omgebouwd met een goedkoop zaagblad zodat ik de fermacell platen kan zagen. En daar heb ik meteen gebruik van gemaakt.


Hoekje in de keuken klaar.

Wand naar de kelderkast dicht. Er moet nog isolatie in van de andere kant.

1 opmerking: