dinsdag 28 april 2015

Sjouwen.

Nu de elektra bijna af is, wordt het tijd om de wanden dicht te zetten. Maar de gipsplaten liggen beneden en het meeste moet boven gebruikt worden. Dus ik heb mijn vader gevraagd om mee te helpen sjouwen. Dus na een paar uur lag 2/3 van de stapel boven. Daarna zijn we weer verder gegaan met de elektra in de woonkamer. Nu de gipsplaten niet meer in de weg lagen, konden we er immers bij.

De stapel beneden is geslonken.

En er ligt een stapel boven.

De elektra in de kamer klaar. De TV komt daar te hangen.

Links in de hoek gaat de leiding naar de vloercontactdoos.

De mantelbuizen werden geïnspecteerd door de aannemer. 
En goed bevonden.

Dit heb ik 's avonds nog even gemaakt.

3 opmerkingen:

  1. Mijn God, wat was dat een gesjouw met die platen...!!!! ik kon wel merken dat ik geen 14 meer ben..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn God, wat was dat een gesjouw met die platen...!!!! ik kon wel merken dat ik geen 14 meer ben..!!

    BeantwoordenVerwijderen