dinsdag 28 april 2015

Voorbereidingen.

De afgelopen dagen ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor de loodgieter van Jack Coolen zodat deze snel zijn werk kan doen. Ik heb de afvoer in de badkamer een beetje aangepast en de afvoer van de WC ingepast. Het zou een kwestie moeten zijn van vastlijmen, klaar.

Verder ben ik bezig met het herstellen van een paar kleine foutjes. Zo stond de muur in de gang niet helemaal loodrecht doordat ik een kromme balk gebruikt had. Die is er nu uit. En in de WC boven had ik een gipsplaat gebruikt, maar dat moet fermacell worden. En er moest nog een waterleiding komen. Oeps. En ik ben bezig met het maken van de kamers boven. Nu de elektra aangelegd is, kunnen deze dicht gemaakt worden.

Vandaag komt ook de aannemer die de stroom en gas aansluiting gaat doen de meterkast en de mantelbuizen controleren. Spannend.

Vloer dicht gelegd van slaapkamer 2.

Afvoer ligt er.

Ik hoop dat dit goed is.

Alvast een gipsplaat gezet om de stopcontacten te fixeren.

Het wordt al wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten