maandag 12 september 2016

Meer stenen, oprit gezaagd.

In de vakantie ben ik flink aan het werk. Ik heb de randjes van de oprit netjes op maat gezaagd en ik heb weer een hoop tegels gehaald voor het terras aan de achterkant van het huis. Weer liters zweet geofferd. Ik ben begonnen met het terras achter het huis. Eerst heb ik al het onkruid weggehaald. Daarna moest de stroomkabel naar het tuinhuisje in de grond. Het wordt deze tijd van het jaar echt snel donker, dus helaas niet af kunnen maken.


De auto leek wel verlaagd. Ik had 40 tegels in de aanhanger en 15 achter
in de Volvo. Eigenlijk iets teveel, maar het ging net. Dit was de 2de lading,
de eerste lading was 35 tegels in de aanhanger en 8 in de Volvo. Ik heb dus
weer genoeg tegels opgehaald. Helaas waren ze best verweerd, dus we gaan
kijken of ze mooi liggen, en anders komt er een laag betonverf overheen.

De rand van de oprit netjes gezaagd. Van Iwan een grote slijpschijf geleend, 
dat werkte toch wel veel handiger dan mijn klein slijpschijfje.

Het terras is leeg. Min of meer...

Netjes he?

Gleuf gegraven voor de elektra.

Hij ligt er nog niet helemaal in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten