zaterdag 17 september 2016

Vakantie voorbij, elektra in tuinhuisje

Mijn vakantie is officieel voorbij. Na het weekend moet ik weer gaan werken. Samen met mijn vader heb ik de elektra in het tuinhuisje aangesloten en ik ben verder gegaan met het terras achter het huis. Ik kon dit niet afmaken omdat we naar de verjaardag van Anouk's tante moesten. Maar het grootste gedeelte is klaar.


Hier heb ik een geul gegraven (en weer dichtgegooid) waarin de grondkabel
loopt. 

Stroom in het huisje. Nu nog een schakelaar en wat lampen, zodat we
ook echt licht hebben.

Ik had ook nog het dakkapelletje van het huisje waterdicht gemaakt.

Hopelijk heb ik het goed gedaan.

Lijkt al heel wat. Als er een likje verf op zit zal het er helemaal
anders uitzien.

Het extra stuk terras.

En zand erop om de naden dicht te maken.

3 opmerkingen: