dinsdag 25 december 2018

Kerstmis: werken aan de garage!

Ja, we werken gewoon door. Hoewel, sinds ik de buitenkant heb afgemaakt vorige week, had ik niks meer gedaan. Maar nu met de kerst ben ik weer wat gaan doen. Ik heb een hoop bouwspullen die nog op de grote slaapkamer stonden, naar de garage verhuisd. Daar zat ook een stuk vinyl vloerbedekking bij, die kon mooi op de vliering in de garage komen. Dus alle zooi daar weggehaald, vinyl gelegd en alles weer terug gelegd. Daarna de garage opruimen en alle naden gaan aftapen met speciale tape. Dat moet zorgen dat de garage lucht dicht is en er nergens tocht. Het moet wel droog blijven in de garage.

De ramen zijn af.

De hele zijkant afgemaakt. Dat kleine stukje naast de terrasdeuren heeft me
toch nog 4 uur gekost. Was meer werk dan gedacht.

Dit stukje dus. En er waren precies genoeg planken.

Ik vind het helemaal niet storend dat de planken aan de zijkant 
verticaal zijn, en de rest horizontaal.

Nog wat foto's van buiten.

Netjes.

Vinyl ligt en de naden zijn dicht getapet. Ik heb ook in alle hoekjes
nog isolatie gestopt, er was toch voldoende over.  

Van de andere kant. Het staat nu weer redelijk vol.

Meer tape. Vooral rond de ramen zaten nog wat kieren waar tocht
doorheen kon komen.

Nog meer tape. Ook alle nisjes hier vol gestopt met isolatie. Er zijn
nog 4 balen met isolatie over, die liggen op de vliering. Aan de lage
kant moet ik de nisjes ook nog vullen, maar daar gaat minder dan 1
volle baal aan op. Die 3 andere balen kan ik dan in het huis gebruiken
om op dezelfde manier de nisjes te vullen, want dat moet daar ook nog
gebeuren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten