maandag 31 december 2018

Laatste dag van het jaar, nog een terras!

Op de laatste dag van het jaar heb ik een terras gemaakt achter de garage. Niet echt om te zitten, maar meer zodat je niet meteen met je modderpoten de garage binnenstapt. Ik had van een collega op werk 18 mooie betontegels gekregen, dus die heb ik er voor gebruikt.


Eerst de ramen van de deur een beetje gepoetst.

Daarna het zwarte zand afgegraven. De temperatuur was lekker, veel beter 
dan de 30 C waarin ik de rest van de tuin gemaakt heb, afgelopen zomer. 
Ook meteen de regenpijp een beetje beter gemaakt, dichter tegen het huis 
laten uitkomen. Maar daar zie je niets van op de foto.

Geel zand aanbrengen, dat had ik nog over van de fundering van 
de garage.

Egaliseren.

En dan de tegels er op, dit is het makkelijkste klusje. Je komt er
ook meteen achter of voorgaande stappen goed gelukt zijn. Hehe.

Van binnen uit. Aan de rechtse kant wil ik nog een rij tegels bij leggen,
we hebben er nog genoeg. Maar zoals zo vaak, lagen er andere spullen
in de weg die niet 1-2-3 verplaatst konden worden. 

Mijn nieuwe klus schoenen zijn alweer vuil, ze worden goed gebruikt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten