zaterdag 12 januari 2019

Binnen afwerking garage

Deze week ben ik bezig met het afwerken van de garage. Gipsplaten tegen de muur maken dus. Al ben ik bijna meer tijd kwijt met het versjouwen van alle spullen. Toch wel lastig.


Houtopslag een beetje gefatsoeneerd.


Ik heb alvast een paal gezet waar het muurtje in de garage moet
komen. Er komt aan de ene kant een muur, aan de andere kant 
een schuifdeur.

Ik had nog 2 stukken balk, maar beide niet lang genoeg. Dus heb ik
ze maar aan elkaar gemaakt.


Deze wand is nu bekleed met gips. Nog een keertje dicht smeren dus.

Van de andere kant. Ik moet nog eens goed nadenken hoe ik het ga
afwerken rond de ramen. Ze steken ca 8 cm naar binnen. Dus misschien
een paar planken er tegen maken ofzo.

De gipsplaten hadden we nog over, ze zijn niet echt super netjes
meer. Ach, ze moeten toch afgewerkt worden, daar zie je straks
niks meer van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten