woensdag 30 januari 2019

Bezig met de stroom voor de garage.

Daarvoor moest er een gat komen in de fundering. Maar op de manier waarop ik dat in eerste instantie wou doen lukte het niet. Dus een betonboor gekocht en die was vandaag binnen. Daarmee zou het eenvoudig moeten zijn, maar het heeft nog anderhalf uur geduurt voordat ik door de wand heen was. En nu spierpijn... Omdat ik toch weer alles opgegraven had, heb ik ook de loodgieter gevraagd om de waterleiding naar de garage te fixen.

Halverwege. Wat een klote werk zeg.

En er doorheen. Anderhalf uur boren.

Zo ziet de boor er uit na de klus. Hij was anderhalf uur eerder nog mooi rood.


Zo steekt de leiding aan de binnenzijde van de fundering uit.

De leiding aangesloten op de garage. Ik heb een beetje moeten
Forceren omdat de hoek niet uitkwam.

De waterleiding aan gekoppeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten