maandag 21 januari 2019

Binnenmuur garage

Deze week ben ik bezig geweest met een muurtje in de garage die de achterkant moet scheiden van de voorkant. Maar om wel nog met "groot materieel"  door de garage te kunnen, komt er een schuifdeur in van 150cm breed. Maar eerst een muurtje maken.


De paal stond er al, de OSB plaat nu ook. Echter zat er een
gat in. En aangezien ik een mooi stuk OSB had wat te groot
was om het resterende stukje aan de achterkant dicht te maken,
maar besloten om dat gat er af te zagen. 

Dan krijg je dit dus. Mooi dicht, zonder gaten.

Van de achterkant. Hier komen nog mooie planken tegen aan.

Ook maar meteen de tafel tegen de muur gezet, soort van werkbank.
Moet er ooit komen daar, met gereedschap tegen de wand. Wordt super!

Begonnen met de schuifdeur. Wordt gigantisch. Hij is nog niet helemaal
af, er moeten aan de zijkanten nog planken, en dan nog van die diagonaal
plankjes. Het moet wel op een barn door lijken.

De deur even rechtop gezet, anders ligt ie in de weg. Komende week
de geleiders op de balken, of toch eerst de planken maken? Hmm. Ik
denk het laatste. Maar dan moet ik al het hout wat op de balken ligt
weer opschuiven, grr. 2 garage's, dat zou handig zijn! 
(net zoals 2 vaatwassers, maar dat terzijde).

Zondag was het super mooi weer, dus kon ik mijn omvormer koeling
voor het eerst in werking zien (de oranje lijn is de temperatuur van de
omvormer). Ik moet wel even een beter algoritme verzinnen, want die
temperatuurschommeling is misschien wel slechter voor het apparaat
dan de hoge temperaturen zonder koeling. Denk ik. Anyways, een mooi
algoritme uitdenken is ook fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten