dinsdag 24 november 2015

Extra stopcontacten.

Vandaag de hele avond geklust, maar er is bijna niks van te zien. We hadden besloten dat we een extra stopcontact wilden hebben naast het badkamer meubel. Het ene stopcontact naast de schakelaar bleek toch echt wel te weinig. Dus ik heb de gipsplaten in het trapgat er weer afgehaald en 2 extra inbouwdozen geplaatst en een elektroleiding verbonden met het stopcontact wat er al was. En toen weer alle platen terug plaatsen. Dus weer lekker aan het klussen geweest.

Hout gehaald voor de kast op de badkamer. En meteen op maat 
laten zagen. Dat scheelt weer.

Het trapgat is weer dicht.

En dat allemaal voor deze dozen. Nu nog elektra er in en dan kunnen
we ze gebruiken. Dat betonstuc is verdomme hard zeg, ik heb de
gatenzaag er totaal op kapot gezaagd. Totaal bot en echt niet meer
bruikbaar. Gelukkig hoef ik niet veel gaten meer te zagen.

6 opmerkingen:

  1. Nee, maar gaten maken en dozen plaatsen kan ik wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat het trekken van die draden niet zo'n probleem moet zijn. Maar misschien wil ik toch nog een schakelaar aan die kant, dat wordt een heel ander verhaal. Dan moet Jan maar even helpen.

    BeantwoordenVerwijderen