zaterdag 21 november 2015

Keuken verbeteren.

Dit weekend ben ik aan de slag gegaan in de keuken. We hadden al die tijd nog geen plint onder de keuken kastjes, dus daar ben ik aan begonnen. Ik heb van afval vloerdelen een plint gemaakt en daarbij de plastic strips gebruikt die we bij de keuken gekregen hadden. We hadden ook nog steeds een ruimte tussen de keuken kast van de vaatwasser en de koelkast. Hier heb ik van de planken van de keuken een kastje gemaakt met plankjes.

Het ziet er nu weer wat meer af uit. Verder heb ik nog wat kleine klusjes gedaan. Wat dingetjes opgehangen en de plaat voor de voordeur op maat gemaakt.


Nieuw kastje in de keuken.

Is meteen minder rommelig.

Plint er onder.

Onder de andere kastjes ook.

En hier ook.

Bord opgehangen en nog een stukje aanrecht op maat gemaakt.

Plaat voor de ko... euh deur.

Hier nog wat opgehangen en opgeruimd.

3 opmerkingen: