maandag 9 november 2015

Meer wanden.


Vandaag ben ik verder gegaan met de wanden. Het is een heel gepuzzel om het dicht te maken. Dat wordt straks met de gipsplaten nog een stuk moeilijker. Ik heb ook de ventilatie buizen 7 cm hoger moeten maken omdat anders het kozijn er niet onder kan. Ik had de buizen op 231cm boven de vloer gemaakt, maar boven het kozijn zit ook een balk, die was ik vergeten. Al doende leert men. Gelukkig was het niet heel lastig om dit te veranderen.

Balkjes tegen het plafond waar de gipsplaten tegen komen. En de 
ventilatiebuizen die hoger gezet zijn, getuige de lege ruimte onder 
de onderste.

Van de andere kant. Het maken van het gips gaat echt lastig zijn, alle 
hoeken zijn vreemd en het moet wel netjes passen natuurlijk. Ik ga 
op zoek naar een groot stuk karton....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten