donderdag 10 december 2015

Ophoging vloer in het washok.

De wasmachine en de droger staan al sinds het verhuizen een groot stuk van de muur. Dit omdat de afvoer van de WC daar loopt en een stuk hoger is dan de vloer. Nu had ik bedacht om daar wat extra beton te storten zodat de machines wat hoger kwamen te staan en je afvoer er mooi onderdoor kon. Ik had toch nog een paar zakken beton over, dus dat kan ik mooi gebruiken. Helaas had ik te weinig beton en kan ik het niet afmaken. Dus nu ligt er een extra laag van ca 4cm, terwijl dat dus 9cm had moeten worden. Dus er moet weer nieuw beton worden gekocht.


Klaar om te storten. Ik heb allelei materialen gebruikt die we nog over hadden.

Helaas dus te weinig beton, dus ik heb maar wat staal in het beton 
gestoken om straks een betere hechting te krijgen tussen de 2 lagen.
Nu alleen zorgen dat de katten er niet doorheen lopen.

Deze dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten