dinsdag 15 december 2015

Tegels lijmen.

Vandaag heb ik de tegels die ik in het weekend gezaagd had, op de vloer en tegen de muur gelijmd. Op de vloer was nog best een klusje, want het was toch niet helemaal zo vlak als ik dacht. Maar dat is normaal bij beton hoop ik. Ik legde de tegel in de lijm, en dan weer weghalen. Zo kon ik zien waar de lijm niet aan de tegel kwam. Daarna daar wat extra lijm smeren en weer terug leggen. Werkt perfect.

De steenstrips was makkelijk, gewoon insmeren en plakken. Ik heb maar 2 strips een beetje bij moeten werken, dus het ging vlot. Om 19:30 begonnen en om 21:30 lag alles er in. Nu weer uitrusten. En morgen de wasmachine maar op zijn plek zetten.


Een klein stukje was afgebroken bij het zagen, maar daar zie je nu 
niets meer van. Bovendien zit het achter de wasmachine straks.
Straks als alles droog is maar weer voegen en afkitten.

Ik had nog wat van die nep planken, dat leek me wel mooi.

Steenstrips tot aan het plafond. Er moet nog een reepje van 5cm, 
die durfde ik in het weekend niet meteen op maat te zagen.

Niet slecht moet ik zeggen.

2 opmerkingen: